Glare | Pierwszy mob z Minecraft LIVE 2021

Glare | Pierwszy mob z Minecraft LIVE 2021

Jeden z trzech nowych mobów został pokazany. Poznajcie Glare! Ciekawe w jaki sposób zostanie on przetłumaczony, na razie będziemy przedstawiać go jako Świetlak.

Minecraft LIVE 2021 Zwiastun wydarzenia, głosowanie na moby [Mob Vote]

Minecraft LIVE 2021 Zwiastun wydarzenia, głosowanie na moby [Mob Vote]

16 października o godzinie 18:00 rozpocznie się Minecraft LIVE 2021. Z tej okazji Mojang wypuściło całkiem zabawny zwiastun dla wydarzenia.

Snapshot 21w40a Kolejne zmiany w generowaniu rud

Snapshot 21w40a Kolejne zmiany w generowaniu rud

Snapshot 21w40a jest już dostępny, czekają nas kolejne zmiany w generowaniu terenu, oraz kilka zmian w systemie spawnowania mobów w grze.

 Dungeons Mod 1.17.1 Odmień grę w pełnoprawnego RPG!

Dungeons Mod 1.17.1 Odmień grę w pełnoprawnego RPG!

Dungeons Mod 1.17.1 to modyfikacja zmieniąjąca podstawowego Minecrafta w grę o stylu RPG.

Snapshot 21w39a Nowe osiągnięcia i poprawki dla gór i interfejsu

Snapshot 21w39a Nowe osiągnięcia i poprawki dla gór i interfejsu

W snapshocie 21w39a otrzymaliśmy możliwość otwierania światów ze starszych wersji, lekkie zmiany odnośnie generowania się wysokich gór oraz nowe osiągnięcia.

Minecraft w wygodnym krześle Fotel gamingowy dla fana gry

Minecraft w wygodnym krześle Fotel gamingowy dla fana gry

Każdy gracz zasługuje na porządne krzesło. Fotele gamingowe doskonale sprawdzają się w tej roli.


BYG 1.16.5 Ponad 80 biomów, 40 typów drzew oraz 200 bloków

BYG 1.16.5 Ponad 80 biomów, 40 typów drzew oraz 200 bloków

BYG 1.16.5 (Oh The Biomes You'll Go) to modyfikacja dodająca ponad 80 nowych biomów, dziesiątki nowych typów drzew oraz setki bloków.

Snapshot 21W38A Powrót podziemnych twierdz oraz telemetrii

Snapshot 21W38A Powrót podziemnych twierdz oraz telemetrii

Po ostatniej dużej aktualizacji jaka się pojawiła w wydaniu snapshot 21w38a otrzymujemy znacząco mniej zmian ale jest też kilka nowości i powrót twierdz (stronghold) i telemetrii na potrzeby optymalizacji gry.   To już drugi snapshot dla aktualizacji Jaskiń i Klifów cz. II. W wydaniu 21w38a znalazły się głównie poprawki błędów, ale jest też kilka nowości i technicznych dodatków, jak osobny suwak odległości symulacji oraz zwiększona liczba wątków. Udało się przywrócić ponownie twierdze podziemne i generują się one już poprawnie.   Snapshot 21w38a - Lista zmian UWAGA!!! - Ten snapshot nie jest nadal kompatybilny ze starymi światami, a sam zapis światów może czasami zajmować więcej czasu niż zwykle.   Nowości Sprint nie jest już zakłócany, jeśli delikatnie ocieramy się o okoliczne ściany podczas sprintu. Dodano nowy suwak w ustawieniach grafiki - simulation-distance byty poza ustawionym obszarem symulacji nie będą aktualizowane, dzięki tej opcji można zwiększyć zasięg renderowania obrazu obniżając użycie CPU. Dodano nowy parametr dla serwera w pliku server.properties - simulation-distance Dodano telemetrie: zaimplementowane tylko w zdarzeniu ładowania świata, dane wysyłane są podczas ładowania świata dla jednego gracza lub łączenia się z serwerem dla wielu graczy, zawiera następujące informacje: identyfikator programu uruchamiającego, identyfikator użytkownika (XUID), identyfikator sesji klienta (zmienny przy restarcie), identyfikator sesji światowej (zmienny w zależności od obciążenia świata, do ponownego wykorzystania w późniejszych wydarzeniach), wersja gry, nazwa i wersja systemu operacyjnego, wersja środowiska uruchomieniowego Java, jeśli klient lub serwer jest zmodowany (te same informacje co w dziennikach awarii), typ serwera (pojedynczy gracz, Realms lub inny), tryb gry.   Zmiany Ruda miedzi generuje się do poziomu Y = 95 i została zwiększona jej ilość. Ruda lazurytu tworzy się podobnie jak inne rudy, zamiast się rozprzesrzeniać. Teraz różne zadania w tle, w tym generowanie świata, są wykonywane w puli wątków w tle. Rozmiar puli wątków jest równy Ilość dostępnych rdzeni CPU - 1. Maksymalna liczba wątków to 255, a nie 7. Ten limit może zostać przesłonięty przez parametr Java max.bg.threads. Poprawiono ponad 17 błędów z wcześniejszych wydań gry.  

Jak zacząć w Minecraftcie? #8 Pszczelarstwo, ule, gniazda oraz miód

Jak zacząć w Minecraftcie? #8 Pszczelarstwo, ule, gniazda oraz miód

Dzięki poradnikowi pszczelarstwa w Minecraft dowiesz się jak szukać gniazda pszczelego, jak pozyskiwać miód i tworzyć bloki miodu oraz budować ule.

Minecraft na Playstation 5 - czy warto kupić?

Minecraft na Playstation 5 - czy warto kupić?

Co zyskujemy, grając w Minecraft na PS5? Czy najnowszy model jest lepszy od poprzedniej generacji? Zobaczmy krótkie porównanie.

Lista modów 1.17.1 | 1.17 Spis modów dla Minecraft 1.17.1

Lista modów 1.17.1 | 1.17 Spis modów dla Minecraft 1.17.1

Lista modów 1.17.1 | 1.17 Minecraft jest spisem wszystkich zaprezentowanych przez nas modów działających dla wersji 1.17.1 Minecraft: Java. 

Soft Bits 1.17.1 | 1.16.5 | 1.15.2 | 1.12.2 | 1.8 Miękkie, gładkie i przyjemne tekstury

Soft Bits 1.17.1 | 1.16.5 | 1.15.2 | 1.12.2 | 1.8 Miękkie, gładkie i przyjemne tekstury

Soft Bits 1.17.1 | 1.16.5 | 1.15.2 | 1.12.2 | 1.8 to paczka tekstur, dzięki której obraz i wygląd gry jest mniej ostry i bardziej przyjemny dla oczu.