Minecraft Polska Avatar
Napisane przez Opublikowane 08 listopad 2012 Aktualizacja 08 listopad 2012

Pre-release 1.4.4 Minecraft

bolda500 08 listopad 2012

 
Mojang po wydaniu wersji 1.4.3 napotkał na kolejne kilkanaście poważnych błedów.

Lista błędów jest tym razem mniejsza [około 25].
Najnowsza wersja 1.4.4 zostanie wypuszczona oficialnie w połowie przyszłego tygodnia.
Tak wynika z informacji zamieszczonych w wpisie na stronie Mojang z najnowszym Pre-release.
 
Obecnie można pobrać wersje testową 1.4.4
 

Pobierz Minecraft
Pre-release 1.4.4

 

Pobierz Minecraft
Pre-release 1.4.4
SERWER

 

Lista zmian Minecraft 1.4.3 :

Poprawki błędów Minecraft Pre-release 1.4.4:


 

 

  1. Klawisz Tab na Macu nie działał, kiedy został przypisany do innej czynności.
  2. Ruch głowy kurczaka był odwrócony.
  3. Użytkownicy Linuxa nie mogli otworzyć gry lokalnej.
  4. Skrzynia zostawała otwarta, kiedy tak naprawdę powinna być zamknięta.
  5. Komenda /seed nie działała w linii komend serwera.
  6. Kałamarnice latały!
  7. Pozbyto się występowania błędu Internal exception: java.io.IOException: Bad packet id 249 podczas dołączania do serwera.
  8. Zwierzęta zabijane za pomocą Fire Aspect nie wyrzucały upieczonego mięsa, kiedy zostały zabite przez pierwsze uderzenie.
  9. Pochodnia nie posiadała tekstury od spodu.
  10. Żelazne golemy wywalały grę, kiedy chodziły.
  11. Pochodnie błędnie się umieszczały, kiedy zostały położone obok ściany.
  12. Prąd wodny był zbyt silny.
  13. Ender Skrzynia nie posiadała poprawnego hitboxa.
  14. Spadnięcie w void [pod mapę] nie zabijało gracza.
  15. Gra wywalała, kiedy umieściło się wagonik na zasilanych torach.
  16. Wczytanie świata, który był usunięty lub przeniesiony wywalało grę.
  17. Gracz mógł przeskakiwać kamienne murki.
  18. Kałamarnice potrafiły oddychać i żyć na powierzchni.
  19. Netherowy płotek miał błędną teksturę.
  20. Gra wywalała się podczas renderowania leżących przedmiotów.
  21. Sprint na blokach liści tworzył szare efekty cząsteczkowe.
  22. Płotki były źle renderowane od spodu.
  23. Ramki znikały, kiedy blok został postawiony na ich pozycji.
  24. Stworzenia i przedmioty stawały się niewidzialne po śmierci.
 

Liczymy na szybką poprawę pozostałych tak trywialnych błedów jak te opisane wyżej.
Panowie z Mojang weźcie się w garść bo obecne aktualizacje wnoszą więcej błędów niż dodają nowości.

 

 

 

 


 REKLAMA


Oceń artykuł
1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 ocen)
Udostępnij