Pojawił się czterdziesty siódmy i zarazem ostatni w tym roku Snapshot. W wersji 15w51b poprawiono kolejną porcję błędów oraz wprowadzono kilka poprawek. Ekipa będzie teraz mieć przerwę świąteczną i odpocznie sobie od pracy nad Minecraftem.
Jednym z ważniejszych błędów jakie poprawiono w Snapshot 15w51 to wieszający się proces generacji terenu podczas podróżowania na koniu, w wózku lub łodzi. Liat pozostałych zmian poniżej.
Lista zmian Snapshot 15w51a
- Efekt podświetlenia obiektów, mobów oraz postaci jest teraz dokładniejszy.
- Po raz kolejny poprawiono AI oraz pathfinding (szukanie drogi).
- Creepery nie upuszczają więcej płyt gdy wartość gamerule doMobLoot ma wartość false.
- Łodzie podczas niszczenia wyrzucają typ drewna z jakiego zostały zrobione.
- Kryształ Endu od teraz nie można już stawiać w trybie adventure
- Nowa zasada do gamerule - spawRadius - kontroluje jak daleko od punktu spawnu gracz może się odrodzić. Domyślna wartośc to 10 bloków.
- Woda uzyskana ze stopionego lodu jest teraz płynąca, nie stacjonarna.
- Gracz w trybie obserwatora nie może otwierać skrzyń do póki nie wygenerowały się w nich przedmioty.
- Wprowadzono także 27 poprawek błędów.
Lista zmian Snapshot 15w51b
- Poprawiono dwa błędy:
- Silverfishe wchodziły w bloki gdy wartość gamerule mobGriefing miała wartość false
- W przedniej wersjij testowej 15w51a występował błąd NPE: Ticking entity powodujący wywalenie się serwera gry.
Oczywiście jak w poprzednich snapshotach, wszystkie wprowadzone zmiany nie zostały jeszcze odpowiednio zbalansowane.
Jeśli chcesz poniżej znajdziesz pliki serwerowe vanilla do tego snapshota (15w51b). Używaj ostrożnie i zawsze rób kopię zapasową map.
Jeśli chcesz poniżej znajdziesz pliki serwerowe vanilla do tego snapshota (15w51b). Używaj ostrożnie i zawsze rób kopię zapasową map.
Pamiętaj, że snaphot może popsuć starsze światy gry!
Snapshot 15w51b - Serwer