Minecraft Polska Avatar
Napisane przez Opublikowane 18 grudzień 2015 Aktualizacja 18 grudzień 2015

Reklama


Snapshot 15w51b - ostatni w tym roku

bolda500 18 grudzień 2015
Pojawił się czterdziesty siódmy i zarazem ostatni w tym roku Snapshot. W wersji 15w51b poprawiono kolejną porcję błędów oraz wprowadzono kilka poprawek. Ekipa będzie teraz mieć przerwę świąteczną i odpocznie sobie od pracy nad Minecraftem.
 
Jednym z ważniejszych błędów jakie poprawiono w Snapshot 15w51 to wieszający się proces generacji terenu podczas podróżowania na koniu, w wózku lub łodzi. Liat pozostałych zmian poniżej.
 

Lista zmian Snapshot 15w51a

  • Efekt podświetlenia obiektów, mobów oraz postaci jest teraz dokładniejszy.
  • Po raz kolejny poprawiono AI oraz pathfinding (szukanie drogi).
  • Creepery nie upuszczają więcej płyt gdy wartość gamerule doMobLoot ma wartość false.
  • Łodzie podczas niszczenia wyrzucają typ drewna z jakiego zostały zrobione.
  • Kryształ Endu od teraz nie można już stawiać w trybie adventure
  • Nowa zasada do gamerule - spawRadius - kontroluje jak daleko od punktu spawnu gracz może się odrodzić. Domyślna wartośc to 10 bloków.
  • Woda uzyskana ze stopionego lodu jest teraz płynąca, nie stacjonarna.
  • Gracz w trybie obserwatora nie może otwierać skrzyń do póki nie wygenerowały się w nich przedmioty.
  • Wprowadzono także 27 poprawek błędów.

Lista zmian Snapshot 15w51b

  • Poprawiono dwa błędy:
    • Silverfishe wchodziły w bloki gdy wartość gamerule mobGriefing miała wartość false
    • W przedniej wersjij testowej 15w51a występował błąd NPE: Ticking entity powodujący wywalenie się serwera gry.
Oczywiście jak w poprzednich snapshotach, wszystkie wprowadzone zmiany nie zostały jeszcze odpowiednio zbalansowane.
Jeśli chcesz poniżej znajdziesz pliki serwerowe vanilla do tego snapshota (15w51b). Używaj ostrożnie i zawsze rób kopię zapasową map.

 

Reklama

Pamiętaj, że snaphot może popsuć starsze światy gry!
Snapshot 15w51b - Serwer

 


Oceń artykuł
5 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (1 ocena)
Udostępnij