Minął kolejny tydzień i pojawił się także nowy Snapshot 16w04a. Programiści z Mojang są coraz bliżej ukończenia prac nad oficjalną wersją Minecraft 1.9 - Aktualizaja Walki. W tym tygodniu zespół skupił się nad poprawkami dotyczącymi łódek.
Po raz kolejny w tym snapshocie próżno Wam będzie szukać nowości bo to kolejna wersja zawierająca same poprawki błędów oraz bugów zgłoszonych przez społeczność. Lista zmian Snasphota 16w04a znajduję się jak zawsze w dalszej części newsa. Mojang dziękuje wszystkim za pomoc w znajdywaniu i zgłaszaniu błędów, bo to właśnie spoleczność ma tutaj największe znaczenie jeśli chodzi o pomoc w poprawi gry.
Programiści często nie są w stanie wychwicić pewnych błędów a tysiące graczy, każdy grający na swój sposób tworzą dość czesto tak nie typowe zdarzenia w grze, że to właśnie dzięki nim da się odkryć błąd. Programista nie jest w stanie przewidzieć setek a nawet tysięcy zdarzeń jakie jest w stanie wygenerować pojedyncza osoba, a co jeśli jest ich setka, albo nawet parę tysięcy. Dla tego właśnie sami gracze przyczyniają się w 95% do odnajdywania błędów.
Lista zmian Snapshot 16w04a
- Zaktualizowano dzwięki:
- Dzwięk deszczu jest bardziej realistyczny i mniej donośny.
- Dodano kilka nowych dzwięków.
- Zmiany w Łódce:
- Od teraz niszczą Lilie wodne.
- Może zatonąć jeśli pojawi się nad nią woda.
- Receptura tworzenia została zmieniona: nie jest już wymagana łopata.
- Wprowadzono poprawki, między innymi:
- Enderman i Blaze nie otrzzymują już obrażeń przebuwając w łódce.
- Hitbox Konia był większy od łódek
- Moby miały złą pozycję podczas przebywania w łódce.
- Łódki nie niszczyły Lili wodnych.
- Zapadanie się postaci podczas stania w łódce.
- Ponowne wchodzenie na świat gry, wyrzucało postać z niej na kilka sekund.
- Mełe moby tonęły się w łódce.
- Gra wywalała się jeśli zamontowano łódkę jako pasażer moba.
- Szkielety strzelały tyłem będąc w łódce.
- Oraz kilknaście innych drobnych błędów.
Pamiętaj, że snaphot może popsuć starsze światy gry!
Snapshot 16w04a - Serwer