Minecraft Polska Avatar
Napisane przez Opublikowane 15 luty 2016 Aktualizacja 22 luty 2016

Snapshot 16w06a - ukryta data premiery 1.9

bolda500 22 luty 2016

To już jeden z prawie ostatnich Snapshotów jakie pojawił się przed wersję Pre-release 1.9. Prawdopodobnie zobaczymy może jeszcze jeden, dwa snapshoty. Przejdźmy zatem do listy zmian Snapshota 16w06a i ukrytego przkazu jaki on zawiera.
 
Zacznijmy najpierw od odkrytego przez użytkownika Reddita, ukrytego przekazu zawierającego potencialnie datę premiery wersji Pre-release 1.9. Układ wełny w wpasku szybkiego wyboru (po odczycie metadaty każdego bloku) układa się w datę premiery na dzień 17.02.2016r. co obrazuje obrazek poniżej wykonany odręcznie przez wspomnianego wcześniej użytkownika Reddita.
 

Poniżej krótka lista zmian jakie zostały wprowadzone w jednym z ostatnich już snapshotów przed wersją Minecraft 1.9 (prawdopodobnie pojawi się jeszcze jeden oznaczony 16w07) a po nim już tylko wersja Pre-releasy 1.9

 


Lista zmian Snapshot 16w06a

  • Poprawiono AI mobów
  • Poprawiono mechanikę poruszania się na łodziach, śwince, koniu oraz w wagoniku.
    • Od teraz akcja z tym związana wykonywana jest po stronie klienta gry a nie serwera (server non-authoritative).
    • Minusem tego rozwiązania jest możliwość wprowadzenia kolejnych cheatów do gry dotyczących tych akcji.
  • Usprawniono dzwięki.
  • Tekstura Skrzydeł Elytra jest teraz pobierana na podstawie użytej tekstury Peleryny.


  • Strzały z Miksturami można teraz wytwarzać z 8 strzał otaczających miksturę.


  • Efekt Frost Walker posiada maksymalny zasięg 16 bloków (np. poziom 14 nie zwiększa zasięgu).
  • Twierdze występują teraz wg. nowgo systemu rozkładu:
    • 1 okrąg zawiera 3 twierdze oddalone 1408-2688 bloków od podstwy pochodzenia.
    • 2 okrąg zawiera 6 twierdz oddalonych 4480-5760 bloków od podstawy pochodzenia.
    • 3 okrąg zawiera 10 twierdz oddalonych 7552-8832 bloków od podstawy pochodzenia.
    • 4 okrąg zawiera 15 twierdz oddalonych 10624-11904 bloków od podstawy pochodzenia.
    • 5 okrąg zawieta 21 twierdz oddalonych 13696-14976 bloków od podstawy pochodzenia.
    • 6 okrąg zawiera 28 twierdz oddalonych 16768-18048 bloków od podstawy pochodzenia.
    • 7 okrąg zawiera 36 twierdz oddalonych 19840-21120 bloków od podstawy pochodzenia.
    • 8 okrąg zawiera 9 twierdz oddalonych 22912-24192 bloków od podstawy pochodzenia.
  • Postać gracza, ręka oraz trzymany przedmiot jest teraz renderowana podczas snu w łóżku.
  • Wprowadzono 14 poprawek błędów.

 

Pamiętaj, że snaphot może popsuć starsze światy gry!
Snapshot 16w06a - Serwer

Oceń artykuł
5 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (1 ocena)
Udostępnij