Minecraft Polska Avatar
Napisane przez Opublikowane 07 czerwiec 2016 Aktualizacja 07 czerwiec 2016

Minecraft Pre-release 1.10 - Czemu tak szybko?

bolda500 07 czerwiec 2016

 
Minecraft 1.10 to dość młoda wersja rozwojowa i już doczekała się wstępnego wydania 1.10. Przeważnie miedzy kolejnymi wersjami pre-release upływało bardzo dużo czasu, przeważnie ponad rok a tym razem ledwo Mojang się rozpędził z pierwszymi snapshotami dla 1.10 a tu już pojawia się wersja prawie ostateczna wydania 1.10.
 
Czy Mojang zmienił taktykę wyawniczą i zamierza od teraz skupić się na wydawaniu kolejnych wydań w szybkich i krótkich odstępach czasu? Wiele na to wskazuje, ale czy taka droga rozwoju spodoba się społeczności? Zapewne padanie jeszcze dużo pytań na temat nowego podejścia do rozwoju Minecraft. Obecnie wersja Minecraft 1.9 (1.9.4) jest dostępna od trochę ponad 4 miesięcy a już czas powoli szykować się na 1.10
 
Zostawiamy Wam ten temat do komentowania pod newsem, co sądzicie o nowym tempie wydawniczym wersji Minecraft. Poniżej zamieszczamy listę zmian pre-release 1.10.

 


Lista zmina Pre-release 1.10

 
Lista zmian 1.10 obejmuje praktycznie same bug-fixy powstałe w snapshotach dla tej wersji.
  • Kwiaty oraz trawa generują się na żwirze.
  • Podpalone moby nie wskakują do ognia.
  • Kaktusy podniesione przez endermany nie mają tekstury.
  • Smoki ze starszych wersji gry nie poruszają się.
  • Wyszukiwanie drogi przez moby (pathfinding) nie działa poprawnie na ścieżkach.
  • Ładowanie pliku Village.dat, który zawiera dane reputacji gracza, powoduje błąd NPE. 
  • Cząsteczka blockdust nie koliduje z blokami pod nią.
  • Wiedźmy nie piją mikstur odporności na ogień kiedy znajdują się na blokach magmy.
  • Nie da się stawiać bloków na bloku brodawek.
  • Blok brodawek nie może zostać podpalony.
  • Pod niektórymi schodami w wioskach generuje się blok ścieżki a nie ziemi.
  • Niedźwiedzie polarne zablokowują się w blokach podczas atakowania gracza.
  • Blok struktur pozwala na puste nazwy.
  • Nie można wpisać znaków / oraz : w blokach struktur.
  • Żwir generuje się przy studniach w wioskach zamiast ścieżek.
  • Linie bloku struktur są niewidoczne w trybie obserwatora.
  • Bloki struktur nie obracają głów.
  • Crash podczas użycia wędki w tym samym czasie operacyjnym (tick) co wykonanie komendy @e z type= lub name=
  • Ścieżki w wioskach generują się niepoprawnie pod drzewami.
  • Wyszukiwanie drogi nie omija bloku magmy.
  • Płotki w wioskach w biomie Savanna oraz Taiga są z drewna dębu zamiast akacjowego.
  • Tabliczki, sztandary, słupki endu oraz kowadła są nie poprawnie obrócone.
  • Względna teleportacja przerywa szybowanie przy pomocy skrzydeł Elytra.
  • Wyszukiwanie drogi nie działa poprawnie przy bloku brodawek.
  • Zainfekowane wioski nie generują zombie / zombie znikają.
  • AreaEffectCloud nie wyświetla domyślnej cząsteczki po błędnym określeniu cząsteczki.
  • Blok struktur źle ładuje ramki na przedmioty.
  • W raporcie z crasha, źle wyświetla się nazwę CPU - np. "bcw$7@"
  • Teleportowanie bytów komendą /tp używa współrzędnych względem wykonawcy.
  • Wieśniacy nie uciekają od zombie za dnia.
  • Można wklejać niepoprawne znaki w blokach struktur.
  • Wieśniacy zaatakowani przez Husk nie uciekają od nich.
  • Wrogie moby mogą odradzać się na blokach magmy.
 

 


Oceń artykuł
5 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (2 ocen)
Udostępnij