To już zapewne ostatni Snapshot przed corocznym wydarzeniem Minecon. Dla zainteresowanych Minecon i tym co będzie się działo, odsyłamy do kalendarza wydarzeń Minecon, a tym czasem pora zapoznać się ze zmianami jakie zawszły w snapshot 16w38a.
Po raz kolejny Mojang poprawił bardzo dużą ilość błędów, załatał bugi, które zgłosiła społeczność oraz pojawiła się jedna nowość, nowe ustawienie w komendzie gamerule - maxEntityCramming. Jeśli czekacie na inne nowości jakie mają pojawić się w wersji Minecraft 1.11 musicie poczekać do Minecon. Poniżej lista zmian Snapshota 16w38a.
Lista zmian Snapshot 16W38A
- Ważniejsze zmiany:
- Kałamarnice nie odradzają się już w lawie
- Dodano nowa zmienną do gamerule - maxEntityCramming
- Usunięte bugi:
- Atakowanie nie osiodłanej świni siodłem powodowało jej osiodłanie.
- Złoty miecz wypadający po zabiciu Zombie Pigmena miał zawsze 25 wytrzymałości zamiast losowej.
- Zapisane książki dodane komendą, podczas kopiowanie w stole do tworzenia powodowały crash.
- Kolizja bloku (hitbox) na wysokość 2 bloków dla małego stojaka na zbroje.
- Mały stojak na zbroje wyświetlał inaczej przedmioty w porównaniu do tego w pełnym rozmiarze.
- Miecz w reku dziecka Zombie Pigmena był źle renderowany.
- Zabicie Guardiana przy pomocy lawy nie dawało upieczonej ryby.
- Można było kłaść bloki redstone, pochodnie przyciski itp. na 7/8 warstwie śniegu.
- Tarcza podczas tworzenia miała wytrzymałość pobieraną z meta-danych koloru, przez co bywała popsuta.
- Nazwy stojaka na zbroje nie można zmienić przy pomocy etekiety do nazw.
- Skrzydła Elytra nie renderują się w obiektach/mobach.
- Koń szkielet oraz koń zombie wyrzucały inną ilość przedmiotów niż wcześniej.
- Bloki murku z brukowca dostępne są w kategori blokók budowlanych zamist dekoracyjnych (tryb kreatywny)
- Postać lewituje nad sidłem podczas jazdy na mule.
- Kura podczas pływania w wodzie wydaje dzwięk "tupania" po ziemi.
- Funkacja pickblock podczas wybierania bloku ziemi uprawnej wybiera trawę zwykłą.
- Łodzie kolidowały z każdym z obiektów (strzałami, obrazami itp.).
- Silverfish zadaje większe obrażenia na poziomie trudności łatwym niż na średnim.
- Irongolem trzyma w rece czerwoną róże o 400 ticków dłużej niż informacje wysłane do klienta gry.
- Losowe szare/zielone punkty w interfejsie (GUI) kowadła.
- Baner/Sztandar założony na tarczę nie zmienia jej poprawnie.
- Wielokrotne wciskanie przycisku kasowania tekstu (backspace) w polu edycji nazwy w kowadle powoduje crash gry.
- Oraz kilanaście innych bardzo drobnych bugów.
Pobierz silnik vanilla Snapshota