Najnowszy snapshot 19w46a przynosi nam coś czego nie rozumieli gracze trybu kreatywnego. Od teraz będą oni mogli najeść się do syta nawet w trybie kreatywny, od tak po prostu.
Zacznijmy od tego, że spożywanie jedzenia w trybie kreatywnym nie dawało zupełnie nic, a jedynym minusem braku możliwości konsumpcji jest brak wykonania animacji związanej z tą czynnością. Wielu graczy bawiło się w trybie kreatywnym w odgrywalnie ról, takżę do kręcenie różnego rodzaju filmów fabularnych/przygodowych, grając w trybie kreatywnym nie dało się wykonać żądnej czynnośći i animacji związanej z jedzeniem co wymuszało zmienę trybu na przetrwanie.
Od snapshot'a 19w46a jedzenie w trybie kreatywnym jest dostępne. Wszystkie efekty negatywne jak i pozywtywne spożycia jedzenia będą działąć tak samo jak w trybie przetrwania, no oczywiście poza zadawaniem obrażeń. Miłej zabawy :D
Lista zmian Snapshot 19w46a
- kule doświadczenia wypadają w tym samym miejscu co łupy, gdy dana jednosta zostanie zabita,
- pszczoły od teraz wychodzą tylko z przodu gniazda lub ula,
- wszystkie potrawy są od teraz jedalne w trybie kreatwynym,
- dodano ulepszenia dla pszczół i miodu,
- zmieniono teksturę smoczej kuli ognia (dragon fireball),
- polepszono wydajność gry,
- dodano 3 nowe postępy do gry:
- „Sticky Situation” zdobywane, kiedy upadek z wysokości skończy się na bloku z miodu
- „Bee Our Guest” za bezpieczne zbieranie miodu z ula za pomocą ogniska,
- „Total Beelocation” za przenoszenia gniazda pszczół z trzema pszczołami wewnątrz za pomocą Silk Touch,
- naprawiono 56 błędów:
- usunięto "jedno tickowe" farmy,
- można już poprawnie spawnować baby zombie przez kliknięcie jakiem spawnowania na dorosłego osobnika,
- oraz wiele inni drobnych błędów.