Minecraft 1.15 Pre-release 4 to już kolejne wydanie zawierające poprawki błędów, ale jest też jedna większa zmiana w kodzie gry, odpowiedzialna za wyświetlanie niektórych rodzajów cząsteczek.
Także w tym wydaniu pojawiły się zmiany mające na celu zwiększenie wydajności ładowania czunków oraz stabilizacji FPS. Poniżej pełna lista zmian Minecraft 1.15 Pre-release 4
Lista zmian Pre-release 4 - Minecraft 1.15
- Wprowadzono ulepszenia w wydajności
- Wprowadzono zmiany do precyzji pozycji cząsteczek
- zwiększono precyzję zmiennoprzecinkową używaną do niektórych rodzajów cząsteczek do 64-bitowych (podwójna precyzja) z 32-bitowychj (pojedyncza precyzja). Zmiana ma na celu naprawę wysokich współrzędnych, zwłaszcza powyżej 16 777 216 bloków, powodując, że cząsteczki pojawiają się tam, gdzie powinny być i nie są przesunięte. Zmiany obejmują cząsteczki:
- z połowu ryb,
- tuszu kałamarnicy,
- bramy Endu,
- przewodni,
- z upadku bytów spadających z dużej wysokości,
- podwodne,
- z grzeybni,
- z portalu do Netheru,
- ze stojaka alchemicznego,
- z spawnerów mobów,
- z bloku bariery,
- z niszczenia bloku stojaka na zbroje,
- zwiększono precyzję spawnowania się odpalonych TNT dla wysokich współrzędnych,
- zwiększono precyzję dla stołu do zaklęć aby śledził dokładniej pozycję gracza.
- zwiększono precyzję zmiennoprzecinkową używaną do niektórych rodzajów cząsteczek do 64-bitowych (podwójna precyzja) z 32-bitowychj (pojedyncza precyzja). Zmiana ma na celu naprawę wysokich współrzędnych, zwłaszcza powyżej 16 777 216 bloków, powodując, że cząsteczki pojawiają się tam, gdzie powinny być i nie są przesunięte. Zmiany obejmują cząsteczki:
- Poprawiono ponad 21 błędów.
Zobacz także:
Zródło: minecraft.gamepedia.com/Java_Edition_1.15_Pre-release_4