Minecraft Polska Avatar
Napisane przez Opublikowane 08 czerwiec 2020 Aktualizacja 08 czerwiec 2020

Minecraft 1.16 Pre-release 1/2 Nether Update

bolda500 08 czerwiec 2020

Pojawiły się dwa pra-wydania dla aktualizacji Netheru co oznacze, że w ciągu najbliższych kilku dni otrzymamy pełną wersję Minecraft 1.16
 
W pierwszym pre-release 1.16 pojawiło się kilka zmian techcznicznych oraz jedna nowa funkcja w postaci możliwości zarządzania paczkami danych w menu tworzenia świata.
 

Pre-release 1 Minecraft 1.16 - Lista zmian

  • Zmiany w paczkach danych:
    • dodano możliwość zarządzania paczkami danych z menu tworzenie świata,
    • paczki danych oraz paczki zasobów mogą być dodane do gry przez przeciągniecie ich na okno gry,
    • gra nie będzie ładować paczek danych, które mogły by powodować zepsucie ładowania świata,
      (gra sprawdza, po wybraniu paczki, czy jej funkcje działają poprawnie).
[nowy przycisk zarządzania paczkami danych w menu tworzenia świata]
 
[dodawanie paczki danych w menu, czerwone mogą nie być kompatybilne]
 
[podczas weryfikacji zobaczymy taki ekran]
 

 


  • Pozostałe zmiany:
    • dodano zasadę gry /gamerule forgiveDeadPlayers:
      • rozgniewane neutralne moby przestają się gniewać na gracza, gdy ten umrze,
      • domyślnie włączone.
    • dodano zasadę gry /gamerule universalAnger:
      • rozgniewane neutralne moby atakują pobliskich graczy, nie tylko tych którzy je rozgniewali,
      • domyślnie wyłączone.
    • zoombifikowane pigliny będą aktakować tylko gracza, który je rozgniewał,
    • dodanono nowy stopień jakości grafiki o nazwie "Fabulous" (Boski):
      • "boska" jakość grafiki pozwala shaderom na rysownie piksel po pikselu.
      • ustawienie tej jakości grafiki może wpłynąć na spadek wydajności na urządzeniach mobilnych oraz monitorach 4K.
      • (efekty działania tego poziomu jakości zobaczysz na grafikach pod listą zmian)
    • dodano animacje dłoni dla następujących akcji:
      • wchodzenie do łodzi,
      • strzyżenia owcy,
      • karmienia brązowej krowy,
      • użycia jajka spawnowania na mobie, przy tworzeniu wariantu dziecka
    • usunięto animację dla kilku akcji:
      • zmiana kierunku wózka z piecem jesli nie jest on na torach,
      • użycia barwnika na owcy, która ma już taki sam kolor wełny,
    • efekty cząsteczek używają od teraz 64-bitowej precyzji, a nie jak wcześniej 32-bitowej:
      • dzięki tej zmianie efekty pojawiają się w odpowiednich miejscach, nawet jeśli znajdujemy się daleko od spawnu
    • poprawiono ponad 105 błędów.
 
[Nowa opcja jakości grafiki - "Boska"]
 
Jakość dokładna (Fancy)                                    Jakość Boska (Fabulous)
Jakość dokładna (Fancy)                                    Jakość Boska (Fabulous)
Na pokaznych powyżej zrzutach z gry widać dokładnie różnice, w trybie grafiki "Boska" przez niektóre przezroczyste bloki widać od teraz efekty cząsteczkowe dymu, dzeszczu, śniegu itp. Poniżej możesz zobaczyć także wideo jak przezntuje się grafika w jakości "Boska".
 
 

Pre-release 2 Minecraft 1.16 - Lista zmian

  • Poprawiono błędy związana z wywalaniem się gry przy uzyciu paczki danych, która modyfikuje nieznany wymiar,
  • koty "Jellie" będą się odradzać naturalnie w wioskach,
  • poprawiono ponad 14 błędów.

 


Oceń artykuł
3.5 1 1 1 1 1 Ocena 3.50 (4 ocen)
Udostępnij