W kolejnej, trzeciej już migawce dla aktualizacji Jaskiń i Klifów dodano nowe struktury w postaci stalagmitów i stalaktytów.
Oprócz tego standardowo znalazło się też kilkanaście usprawnień i poprawek błędów ale tym razem także zmienione zostały tekstury dla kilku bloków i przedmitów, co możęsz zobaczyć na obrazku porównawczym pod listą zmian.
Snapshot 20w48a - Lista zmian
Nowości:
- Dodano bloki naciekowe i spiczaste nacieki:
- Tworzy stalaktyt, jeśli zostanie umieszczony na suficie lub stalagmit, jeśli zostanie umieszczony na podłodze.
- Można łączyć, tworząc dłuższe stalaktyty i stalagmity.
- Stalagmity pękają, jeśli nie są przywiązane do czegoś poniżej.
- Upadek lub wskakiwanie na stalagmit boli! Są ostre.
- Stalaktyty upadają, jeśli nie są przywiązane do czegoś powyżej.
- Trafiony przez spadający stalaktyt otrzymujesz obrażenia!
- Stalaktyty kapią wodę (lub lawę, jeśli nad sufitem jest lawa).
- Stalaktyt ze źródłem wody nad sufitem będzie stopniowo wypełniał kocioł poniżej wodą.
- Stalaktyt ze źródłem lawy nad sufitem po chwili wypełni kociołek lawą.
- Rzucony trójząb łamie ostry naciek.
- Dodano zasadę gry FreezeDamage, która pozwala graczom wybrać, czy puszysty śnieg powoduje zamrożenie, czy nie.
Zmiany:
- Kliknięcie prawym przyciskiem myszy pakietu w ekwipunku powoduje teraz opróżnienie jednego przedmiotu z pakietu.
- Korzystanie z pakietu powoduje teraz wyrzucenie całej jego zawartości.
- Zaawansowane podpowiedzi pokazują teraz, jak pełny jest pakiet (obrazek poniżej).
- Świece można teraz umieszczać tylko wtedy, gdy poniżej znajduje się twarda powierzchnia.
- Noszenie dowolnej części skórzanej zbroi zapobiega teraz całkowitemu zamarznięciu.
- Zmieniono tekstury ametystów, świec, zegarów i kompasów (obrazek porównawczy poniżej).
- Luneta jest teraz zbudowana jako model 3D zamiast płaskiego obrazka.
Obrazek porównawczy zmian tekstur w wydaniach 20w46a oraz 20w48a
20w46a 20w48a