Minecraft Polska Avatar
Napisane przez Opublikowane 01 październik 2021 Aktualizacja 01 październik 2021

Snapshot 21w39a Nowe osiągnięcia i poprawki dla gór i interfejsu

POTTERMAN 01 październik 2021

W snapshocie 21w39a otrzymaliśmy możliwość otwierania światów ze starszych wersji, lekkie zmiany odnośnie generowania się wysokich gór oraz nowe osiągnięcia.
 

Snapshot 21w39a - Lista zmian

UWAGA, jeśli otworzysz stary świat w tym snapshocie, zostanie on wypełniony powietrzem pod obecnym dnem świata, a granice chunków będą bardzo widoczne. Technologia łączenia światów jeszcze nie jest dostepna.
 
Nowości
  • Dodano 4 nowe osiągnięcia
 
Osiągnięcia
  • Dodano osiągnięcie "Jaskinie i Klify" za spadnięcie z samej góry na dół świata.
  • Dodano  osiągnięcie "Jak w domu" za jazdę na magmołazie po lawie przez 50 bloków w normalnym świecie.
  • Dodano  osiągnięcie "Gwiezdny Handlarz" za handel z mieszkańcem wioski przy limicie wysokości budowli.
  • Dodano osiągnięcie "Dźwięki muzyki" za odtwarzanie muzyki z szafy grającej na biomie łąki.

 


Zmiany
  • Poprawiono szczyty, aby małe góry wyglądały bardziej jak prawdziwe, poszarpane szczyty górskie, a nie jak płaskie, pagórkowate kopce.
  • Samotne drzewa na łąkach zawsze posiadają gniazdo pszczółUtopce mogą się pojawiać w wodzie wewnątrz jaskiń naciekowych (Dripstone Caves).
  • Zombie nie pojawiają się w jaskiniach naciekowych (Dripstone Caves).
  • Zakopane skrzynie ze skarbami mogą teraz zawierać mikstury oddychania pod wodą.
  • Zmieniono domyślną jasność na 50 (wcześniej 0).
  • Przeprojektowano wygląd efektów na ekranie ekwipunku, aby były widoczne nawet przy otwartej książce z recepturami.
  • Sztuczna inteligencja wykorzystuje teraz mniej czasu procesora.
Efekty
  • Lista efektów jest teraz wyświetlana po prawej stronie ekwipunku, zamiast po lewej.
  • Gdy lista efektów w ekwipunku jest widoczna, ta w prawym górnym rogu ekranu zostanie ukrytaIstnieją teraz dwa tryby wyświetlania listy efektów: kompaktowy i klasyczny
    • Klasyczny - lista efektów, jeden po drugim.
    • Kompaktowy - pojedyncza ikona dla każdego efektu, odpowiednia dla małych ekranów.
  • Gra będzie automatycznie przełączać się między tymi dwoma widokami, aby dopasować się do dostępnej przestrzeni ekranu (w tym do otwartej książki z przepisami).
Pozostałe zmiany:
  • Naprawiono 10 błędów z poprzednich wersji gry

 


Oceń artykuł
5 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (2 ocen)
Udostępnij