Ostatnie wydania rozwojowe skupiają się na zawartości dotyczącej wilka. Tym razem pewnym zaskoczeniem jest pojawienie się nowych wariantów wilka.
To już kolejna aktualizacja rozwojowa, która bezpośrednio lub pośrednio dotyczy wilków. We wcześniejszym snapshot otrzymaliśmy możliwość barwienia wilczej zbroi.
Tym razem w Snapshot 24w10a dodanych zostało 8 nowy wariantów wilka, co daje razem łączną liczbę 9 wariantów wilka. Każdy z 8 nowych wariantów wilka ma kolor sierści przypisany do danego biomu w jakim występuje. We wszystkich pozostałych natrafimy na podstawową odmianę bladego wilka.
Snapshot 24w10a | Lista zmian
- Wilk:
- dodano nowe warianty wilka,
- możę się teraz także odradzać na blokach twardej ziemi i bylicy,
- warrianty zależne są od biomu, w którym wilki się pojawiają:
- blady wilk (podstawowy) - występuje w boimie tajgi w skupiskach 4 sztuk,
- leśny wilki - występuje w biomie lasów w skupiskach 4 sztuk,
- popielaty wilk - występuje w biomie śnieżnej tajgi w skupiskach 4 sztuk,
- czarny wilk - występuje w biomie starej tajgi sosnowej w skupiskach od 2 do 4 sztuk,
- kasztanowy wilk - występuje w biomie starej tajgi świetkowej w skupiskach od 2 do 4 sztuk,
- zardzewiały wilk - występuje w biomie rzadkiej tajgi w skupiskach od 2 do 4 sztuk,
- cętkowany wilk - występuje na biomie plaskowyżu sawanny w skupiskach od 4 do 8 sztuk,
- pręgowany wilk - występuje w biomie zalesionych pustkowi, w skupiskach od 4 do 8 sztuk,
- śnieżny wilk - najżadszy wilk, występuje w biomie gajów górskich, samotnik zawsze pojedyncze sztuki,
- blady wilk (podstawowy) - występuje w boimie tajgi w skupiskach 4 sztuk,
- Paczki danych:
- są teraz w wersji 34,
- dodano nowe pole
slot
dla pasujących miejsc na przedmioty, - dodano nazwy gniazd dla zakresów takich jak:
container.*
- od 0 do 53,hotbar.*
- od 0 do 8,inventory.*
- od 0 do 26,enderchest.*
- od 0 do 26,villager.*
- od 0 do 7,horse.*
- od 0 do 14,weapon.*
zawiera:weapon.mainhand
orazweapon.offhand
,armor.*
- zawiera:armor.head
,armor.chest
,armor.legs
,armor.feed
orazarmor.body
player.cursor
- przedmiot trzymany przez gracza na ekranie, z wyjątkiem trybu kreatywnego,player.crafting.*
- od 0 do 3,
- dodano funkcje
execute if|unless items
aby sprawdzić zawartość i ilość przedmiotów, - wzory banerów są od teraz oprate na danych,
- bloki głowy gracza przechowują teraz znacznik niestandardowej nazwy, który jest zachowywany podczas niszczenia lub umieszczania przedmiotu,
- pola
SkullOwner
orazExtraType
w blokuPlayerHead
zostały zastąpione przez poleprofile
.
- Poprawiono 28 błędów.