Minecraft Polska Avatar
Napisane przez Opublikowane 14 wrzesień 2011 Aktualizacja 15 wrzesień 2011

Pełna lista zmian Adventure Update 1.8 Minecraft Beta

Minecraft Polska 15 wrzesień 2011

• Stawiając bloki liści nie rozpadaja się one.
• Wysokość chmury podniesiona do góry mapy, więc chmury już nie przechodzą przez budynki.
• Naciśnięcie klawisza F3 nie będzie już wyświetlać numeru powyżej głowy moba.
• Deszcz i śnieg renderuje się szybciej.
• Zsynchronizowano ruch chmur z czasem.
• Szkielety w chwili obecnej trzymają łuk w pełnym rozmiarze.
• Ryjek na świniach teraz wystaje z głowy.
• Pasywne moby losowo uciekają w przypadku ataku przez gracza lub innego moba (np. wilka).
• Więcej interakcji między mobami.
• Pasek zbroi przeniósł się powyżej paska życia, ze względu na pasek żywności.
• Glinę można obecnie powszechnie znaleźć w płytkiej wodzie.
• Obrażenia gracza względem moba zmniejszyły się o połowę serca.
• Kliknięcie prawym przyciskiem myszy podczas trzymania miecza pozwala parować (blokować ciosy).
9 nowych receptur craftingu.

  - Stopnie kamienne.



  - Schody kamienne.


  - Stopnie z cegły.


  - Schody z cegły.



  - Brama ogrodzenia.


  - Szyby


  - Kraty z żelaza


  - Melony


  - Nasiona Melona


• Płytki naciskowe mogą być umieszczane na płotkach.
Nowy tryby gry Creative.
  • Latanie przez dwukrotne naciśnięcie "SPACJA"
  • Nieograniczone zasoby
  • Nowy ekran, bez ograniczeń ekranu wyboru pozycji:



Trzy nowe moby.
  • Nowy mob Enderman.
     - Otrzymuje obrażenia podczas kontaktu z wodą.
     - Emitują one czarne cząsteczki dymu.
     - Po zabiciu wypadają Perły Ender.

     - Otwierają swe usta, kiedy gracz spojrzy na niego.
  • Nowe mob Silverfish .
     - Co jakiś czas są rzadko generowane bloki, które wyglądają identycznie jak kamień lub bloki ceglane kamienia i to w nich występują te moby.
  • Nowy mob Jaskiniowy Pająk.

     - Pojawiają się one w szybach górniczych.
     - Ich ataki są jadowite, po ukąszeniu pasek zdrowia staje się żółty od zatrucia (nie zabija, ale sprawia, że traci się 4 serduszka, jeśli jest poniżej 4 serduszek zdrowia to będzie przybliżyć się do połowy serca).
      - Posiada unikatowy spawner mob.
      - Są mniejsze niż zwykłe pająki.
• Zombies wyrzucają zgnite mięso zamiast pióra.
Nowe funkcje w generatororze terenu; rzeczy które wyświetlane są w nowo wygenerowanym świecie lub chunku:
  • Opcjonalnie wioski NPC z polami upraw i "granicami miasta".
      - Wykonanane sa z: brukowca, brukowca z mchem, desek, drewna, pochodni, schodów z brukowca, żwiru, ogrodzenia, szkła i / lub szyb, drabin, drewnianych drzwi, roślin uprawnych, pół uprawnych, wody, lawy, piecy, żelaznch krat, z czarnej wełny,  i płytek naciskowych.
      - Będą generować się tylko na płaskich powierzchniach.
   • Podziemne wąwozy a w tym kaniony na powierzchni i półki skalne aby nad nimi przechodzić.
   • Twierdze, składający się z 4 nowych bloków: cegły z kamienia, cegły z kamienia z mchem, popękanego kamienia ceglanego i żelazne kraty.
   • Generują się tylko 3 razy na całej mapie.
   • Opuszczone szyby górnicze.
   • Naturalnie występująca pajęczyna.
Nowe, oparte na fraktalach kody biomu.
   •  5 nowych biomów.
         • Nowy "biom grzybowy" który obejmuje ogromne grzyby, zarówno brązowe i czerwone.
         • Rzeki przepływające przez / między biomami.
         • Biomy oceanów, że są głębsze i większe niż dotychczas.
         • Biomy gór.
         • Biomy bagniste.
         • Biomy taiga i tundra usunięte do Beta 1.9
    • Większe biomy.
Nowa mechanika walki.
    • Należy przytrzymać przycisk aby strzelić z łuku.
        • 3 różne poziomy naciągu; zajmuje mniej niż 1 sekundę, aby w pełni go naciągnąć.
        • W pełni naładowany łuk powoduje, że gracz chodzi wolniej.
    • Trafienia krytyczne.
        • Gdy gracz uderza moba podczas skoków.
        • Kiedy łuk jest w pełni naładowany.
•  Nowe opcje rolnictwa, bardziej interesujące rolnictwo.
        • Sadzonki melona
        • Sadzonki dyni
Nowy system Żywności.    
    • Jest nowy pasek żywności.
         • Żywność już nie leczy bezpośrednio, ale pośrednio.
         • Jeśli pasek żywności jest powyżej 80%, leczy pół serduszka co 5 sekund.
    • Wszystkie potrawy (z wyjątkiem Stew Mushroom) można grupować.
    • Jedzenie zajmuje 1,6 sekundy.
    • Jedzenie posiada teraz animację.
    • 5 nowych produktów spożywczych.
        - Gotowany kurczak.
        - Surowy kurczak.
        - Surowa wołowina.
        - Stek.
        - Kawałki melona.
    • Jedzeniu surowej żywności lub zgnitego mięsa może spowodować zatrucie gracza.
    • Gotowane Porkchops mają różne tekstury.
Nowe osiągnięcia.    
    • Zabij szkielet ze strzały z odległości 50 metrów.
Sprint:
    • Dwukrotne naciśnięcie do przodu, powoduje szybsze poruszanie się.    
    • Sprint jest nieograniczony, ale pomniejsza pasek głodu.
Szyby.    
    • Nie tłuką się podczas rozbierania.
• Strzały potrafią utknąć w mobach, kiedy zostaje on trafiony.
• Bloki winorośli.    
    • Nie są one do wspinania.
    • Gracze mogą chodzić po nich.
• Udoskonalony model skrzyni z efektem animacji podczas stanu otwarta / zamknięta.    
    • Obecnie są one nieco mniejsze niż jeden pełny blok.
Nowych zastosowania dla nożyc.    
    • Ścinanie winorośli
    • Ścinanie wysokej trawy
Nowe, ulepszone oświetlenie - cykl dzień / noc nie wymaga aktualizacji chanka.
Oświetlenie jest aktualizowane przez tekstury, których współrzędne są ustalane z bloku światła nieba i natężenia światła bloku.
• Cieplejsze światło pochodni.
• Księżyc jest niebieski.
• Nowe tekstury dla Kamienia z mchem.
Suwaki pole widzenia (FOV) i jasność w opcji wideo.
Przeprojektowany HUD, w tym dwa nowe paski, żywności i doświadczenia.    
• Zabicie mob daje małe migające Kule Doświadczenia, które dodają do swoich doświadczeń.
Nowe efekty cząsteczkowe.  
• Wykonywanie trafienia krytycznego na każdym mobie spowoduje efekt "iskry".
     • Cząstki są falami uderzeniowymi eksplozji zamiast dymu.
• Możliwość zobaczenia SEED świata po naciśnięciu F3.
Nowa animowane główne tło menu.
Ulepszony ekran dołączania do serwera :
    • funkcja ekranu listy serwerów
Lista graczy - naciśnij TAB podczas gry
• Możliwość włączenia moderatorów, aby wejść w tryb twórczy podczas rozgrywki SMP.
Wsparcie dla modów.
    • Łatwiejsza zmiany poziomu maksymalnego (mapy) wysokości.
    • Kod generowania terenu jest znacznie krótszy i czytelniejszy.
• Przełaczanie "Fog o war" działa teraz przez naciśnięcie F3 + F
• Mogą być już na miejscu; Brązowy i czerwony Grzyby tarło często pod drzewami w biomu bagno
• Niszczenie łodzi i wózków tworzy teraz animacje cząstek.
• Dźwięki ataku Ghasta są zmienione w SMP.


Oceń artykuł
5 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (2 ocen)
Udostępnij