Pierwszą rzeczą którą dodano to nowe achievmenty:
- Diamonds - Zdobądź diamenty przy użyciu żelaznych narzędzi
Zobacz także:
- We need to go deeper - Zbuduj portal do Netheru
- Return to sender -Zabij ghasta przy pomocy fireballa
- You mad? - Zabij 20 zombie pigmanów
- Into Fire – Zabij blaze i wyciągnij z niego Rod
- Local brewery – Stwórz miksturę
- The end? – Znajdź The End
- The End. – Zabij Ender Dragon'a
- Enchanter – Stwórz stolik do enchantingu przy pomocy książki, obsydianu i diamentów
- Overkill – zadaj obrażenia za 7 serduszek jednym uderzeniem
- Bookcase – Postaw kilka regałów z książkami tak, by ulepszyć swój stolik do enchantingu
Tekstura żelaza uległa zmianie:
Więcej klocków do wyboru w trybie Creative:
Płotki nie łączą się już z blokami liści:
Naprawiono znaczący błąd związany z oświetleniem schodów:
Dodano możliwość wyłączenia chmur.
Przy odległości "FAR/daleko" posiadając javę 32 bitową pojawia się informacja o konieczności instalacji 64 bitowej wersji :
Zmian konta kamery z pomocą klawiszy I, J, K, L, obrót kamery N, M oraz przybliżanie/oddalanie Y/H :
Liście liliowe mają prwaidłową barwę.
Wybuch Creepera w trybie Creative nie niszczy już bloków.
NPC we wioskach mają AI jak pigmeni – póki ich nie zaatakujemy są neutralni.
Można wykopywać "End stone" z The Endu.
Naprawiono błąd tekstur bagna – od teraz cały klocek jest ziemnozielony – niestety tylko na "fancy" :
Naprawiono hitboxy płotków.
Skrzynki nie usuwają ulepszeń z przedmiotów które się w niej znajdowały po jej zniszczeniu.
Ulepszenia Sharp, Smite, i Bane zadają od teraz 0,25-0,5 więcej obrażeń.
Z Melona wypada prawidłowa ilość kawałków.
Dzieci mobów pojawaja się w SMP
Poprawiono wydajność gry - już nie wykorzystuje około 90 % procesora.
Narazie tylko tyle zostało zmienione, ale gdy coś jeszcze zostanie zmienione to was poinformujemy.