Avatar
Napisane przez Opublikowane 24 lipiec 2013

Minecraft 1.7 - Ocean/Biom Update

Avatar
bolda500 24 lipiec 2013
 

Minecraft 1.7 - Ocean/Biom Update

 
Jeb ujawnił nam kilka szczegółów dotyczących kolejnej dużej aktualizacji Minecraft 1.7. nad którym prace ruszyły prawdopodobnie zaraz po wydaniu "Minecraft 1.6. - Horse Update".
Poniżej lista proponowanych zmian.
 

Udoskonalenie obecnych biomów:

Wszystkie biomy mają zostać gruntownie przebudowane oraz poprawione. Jak wiadomo od wersji 1.5 często występowały różne problemy z generacją biomów. Najczęściej pojawialiśmy się w biomie dżunglowym lub na dużej wyspie, którą otaczał wielki ocean.
 

Dodanie wielu nowych biomów:

Możliwe jest pojawienie się także kilku nowych biomów. Jakich? Nic w tym temacie nie wiemy.

 

Więcej "obiektów" na dnie oceanów:

Obrazek poniżej przedstawia tylko koncepcję wyglądu mórz i oceanów.
Orginalny wygląd może być zupełnie inny. A wam jak sie podoba... bo nam zajebiści.

 

Nowe losowo generowane budowle na powierzchni mapy:

Obecny generator biomów oraz map nie daje zbyt wiele możliwości.
W standardowym świecie mamy wioski, twierdze, świątynie, lochy i w sumie to tyle.
Generator ma zostać rozbudowany o generację nowych obiektów na mapie.
Co planuje dodać Mojang tego nie wiemy ale zapowiada się ciekawie.
Może zobaczymy jakieś większe miasto Vilagerów lub kompleks kilku połączonych ze sobą świątyń lub twierdz.
 

 

Większe urozmaicenie lochów:

Tak smo jak wyżej zmianie ulegnie system generacji lochów. Mają one być bardziej urozmaicone.
Czekamy na wiecej informacji na ten temat. Obecnie mało wiadomo o co może chodzić twórcom gry.

 

Możliwość zmiany barwy łóżka:

I tutaj zaczyna się zabawa. Fanów gierek w których można konfigurować każdy aspekt danego przedmitou ucieszy fakt wprowadzenia kolowych łóżek. Liczymy jednak na coś więcej niż 16 kolorów.
Najlepsze by było takie rozwiązanie jakie jest przy kolorowaniu skórzanych elementów ubioru.

 

Dodanie mebli do gry:

Po wprowadzeniu łóżek do gry gracze narzekali na ich brak różnorodności.
Mojang nie popełni tego błędu i będziemy mogli wpłynąć min. na kolor mebli.
Tutaj też dokładnie nie wiemy czy już w wersji 1.7 czy może w jakimś snapshocie zobaczymy nowe "mebelki". Wprowadzeni ich dało by duże możliwości w dekoracji naszch kanciastych domków.
I tutaj powstaje nowy dział w minecraftcie "dekorowanie wnetrz" :P
 

Możliwość zmiany postaci z poziomu launchera gry:

Prawdopodobne, Jeb stwierdził że należy to rozważyć.

 

Możliwość wgrywania skinów HD (w lepszej rozdzielczości):

System obsługi ma zostać przekonfigurowany do obsługi w większej rozdzielczości. Mojang narazie nie ma pomysłu na wprowadzenie tego ponieważ z obecnnymi skinami bywają problemy z utrzymaniem serwerów, które je wysyłają. Mojang szuka innego rozwiązania na to.
 

Inne możliwe zmiany w 1.7:

 
API:
Nie będzie wspierać modów takich jak Optifine, poprostu ten mod może być już nie potrzebny.
Kolorowe szkło:
Jest możliwe że się pojawi ale są z nim duże problemy. Jeb ma kilka pomysłów na bardziej realistyczne zachowanie się światła przechodzącego przez szkło ale to narazie tylko kwestia marzeń.
Więcej mobów:
Dinnerbone pracuje nad narzędziem, które ma to umożliwić. Może to być związane w dużej części z API do modów.
Shadery:
Obsługa nie zostanie dodana w grze ale jedynie przez API.
 
Proponowana lista zmian jest dość duża jednak w wielu przypadkach padało zdanie z ust deweloperów "możliwe" co oznacza tyle że wcale dana rzecz nie musi się pojawić.
 
Nie została także ogłoszona żadna informacja dotycząca wprowadzenia API. Nadzieją jest jedynie informacj o nowym UI, które miało by zastąpić obecne narzedzie MCP.
Jednak termin wprowadzenia oraz jakieś dokładniejsze informacje na ten temat nie zostały także podane.
 
Nie napalajcie się więc na nowe bloki, kolorowe szkło, meble oraz inne rzeczy, bo poprostu nie zostaną dodane jeśli Mojang tak zdecyduje.
 
1.6.2 ----->>> Mody, paczki zasobów, mapy.
 


 REKLAMA
 
Odwiedź jeden z naszych 5 serwerów Minecraft:
 

Oceń artykuł
1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 ocen)
Udostępnij