Snapshot 14w10c - Minecraft 1.8
Dziś kolejna porcja poprawek bugów oraz innych błedów. W tym tygodniu Snapshot 14w10c - jak widać doczekaliśmy się już 3 poprawek do jednej wersji. Łączna ilośc wykrytych błedów w tych wydaniach przekracza już 75 błędów.
Po raz kolejny ekipa Mojang za priorytet postawiła sobie zmiany dotyczące przygotowań dotyczących Plugin API [przepisanie kodu ekwipunku, zmian w obsłudze bloków ich stanu itp.] oraz dodaniu nowości dla twórców map. Dla trybu Survival także przewidziane są jakieś zmiany i nowości w przyszłości. Osoby zmartwione brakiem nowości dla tego trybu mogą w końcu trochę odetchnąć.
Ten snapshot także zawiera prawdopodobnie finałowe szlify kodu potrzebne do przejści w system umożliwiający zmianę nicków. Obszerniejszy wpis na temat zmiany nicków pojawi się w najblizszym czasie na naszej stronie. System "rozpoznawania" profili graczy bazować ma na unikalnym UUID nadanym przez Mojang dla każdego gracza i zostanie prawdopodobnie wprowadzony w wersji 1.7.6 w celu konwersji na serwerach baz profili w plikach serwerowych [bany, whitelista itp] aby faktycznie umożliwić zmianę nicków od wersji Minecraft 1.8.
Lista zmian 14w10a/b/c:
- Naprawiono podmiot statystyk stat.useItem dla wielu przedmiotów
- Naprawiono ograniczanie pól ramek i obrazów
- Naprawiono problem z poleceniem blockdata w bloku komend
- Dodano podmioty statystyk stat.crouchedOneCm, stat.sprintedOneCm oraz stat.timeSinceDeath
- Dzięki komendzie /scoreboard możemy teraz filtrować graczy pod względem tagów NBT
- Dodano możliwość wyłączenia wiadomości o śmierci
- Gracze w trybie kreatywnym mogą teraz niszczyć niezniszczalne struktury
- Ulepszone zostały pozycje ramek i obrazów
- Drobne poprawki w działaniu komendy /clone
- Naprawione pozostałe ponad 60 błędów wychwycone w wersji "b" oraz "c"
PLIKI SERWEROWE ZWYKŁE