Inną rzeczą jaką widać na zrzucie to nowe elementy interfejsu. Mam tutaj na myśli dwa nowe paski. Jeden prezentuje pożywienie, możliwe, że będzie odpowiednikiem głodu postaci. Jedzenie w grze nabierze nowego znaczenia.
Jeb zaprezentował nowy przedmiot spożywczy. Jest to mięso z kurczaka.
Nowy typ szkła ma być płaski. Oczywiście nie oznacza to usunięcia istniejącego bloku szkła.
Dodatkowo z wywiadu z Notch’em dowiedzieliśmy się, że widniejący na poprzednim zrzucie pasek jest od doświadczenia oraz poziomów.
A to oznacza, że do gry zostaną wprowadzone elementy RPG.
Zbieranie doświadczenia będzie naprawdę szybkie, ale nie wiadomo w jaki sposób będzie ono uzyskiwane.
Śmierć w grze równa się utracie wszystkich poziomów oraz doświadczenia.
Jednakże gra nie będzie nas zmuszać do ciągłego nabijania poziomów. Rozgrywka będzie można prowadzić tak jak do tej pory, co z czasem i tak powiększy nam poziom doświadczenia.
.