Błąd Failed to login: null to jeden z częściej spotykanych problemów po migracji konta Minecraft z Mojang do Microsoft. Rozwiązanie jest dość proste ale nie oczywiste.
Jak naprawić błąd Failed to login: null?
Błąd Failed to login: null pojawia się w przypadku zmigrowania Minecraft z konta Mojang do konta Microsoft (więcej o migracji konta Minecraft do Microsoft), jeśli mamy konto dziecka lub zablokowany dostęp do rozgrywki wieloosobowej (multiplayer).
Rozwiązanie problemu z Faild to login: null jest dość proste. Cała procedura zmian zajmie mniej niz 5min.
- Przejdź do swojego konta Xbox do ustawień: https://account.xbox.com/settings
- Zaloguj się do swojego konta Microsoft dla którego została zakupiona lub zmigrowana gra Minecraft
(jeśli konto jest zarządzane przez rodzica, to on musi zalgować się na tym koncie). - Jeśli nie posiadasz jeszcze konta Xbox będziesz je musiał utworzyć.
- Na stronie https://account.xbox.com/settings będziesz widział sekcję ustawień prywatności.
- Przełącz na zakładkę
Xbox One/Windows 10 - bezpieczeństwo online
- Znajdz pole wyboru
Dołączanie do gier dla wielu graczy
- W tym polu zaznacz
Zezwalaj
. - Na koniec kliknij na dole zielony przycisk Prześlij.
- Po kilku minutach od zmiany możesz już normalnie dołączyć na dowolny serwer Minecraft.
Jak widać, rozwiązanie problemu Failed to login: null jest dość proste i szybkie. Szkoda, że Microsoft wprowadzając takie utrudnienia po migracji konta Mojang do Microsoft jasno nie informuje posiadaczy gry, o takim problemie. Nie każdy jest obeznany w "internetach" gdzie szukać rozwiązania.
Dlatego właśnie powstał ten krótki poradnik. Jeśli pomogliśmy Ci odblokować dostęp do rozgrywki wieloosobowej i nie widzisz już więcej ekranu Failed to login: null podziel się tym poradnikiem z innymi. Wyślij go do znajomych lub udostępnij na grupach związanych z Minecraft. Miłej gry na serwerach 👍