Minecraft Polska Avatar
Napisane przez Opublikowane 28 marzec 2019 Aktualizacja 29 marzec 2019

Minecraft snapshot 19w13a - wsi spokojna, wsi wesoła!

Aircod 29 marzec 2019

Kolejny tydzień, kolejny snapshot. Tym razem na serwery wkroczyła wersja o numerze 19w13a. Główne zmiany dotknęły działanie wiosek, czyli głównego tematu przewodniego nadchodzącej wersji 1.14. Z pewnością jesteście już ciekawi co przygotowali dla Was programiści. A więc zaczynajmy!
 

Lista zmian Snapshot 19w13a

  • Od teraz można kłaść płyty naciskowe, pochodnie, redstone oraz przyciski na blokach, które wcześniej tego nie umożliwiały.
  • W menu głównym pojawiła się specjalna opcja, która umożliwia modyfikacje ustawień czatu oraz narratora.
  • Od teraz handel z wieśniakami jest możliwy, również podczas najazdów.
  • Wieśniacy mogą użyć dzwonu, aby powiadomić innych mieszkańców wioski o nadchodzącym niebezpieczeństwie.

 


Zmiany w systemie najazdów

  • Najazdy odbywają się według ustalonego schematu opartego na poziomach trudności, różnią się one ilością fal. Łatwy - 3 Normalny - 5 Trudny – 7.
  • Jeśli Ty lub Twoi koledzy wieśniacy wnieśli do wioski więcej niż jeden poziom Złego Omenu to wtedy otrzymasz dodatkową falę, odpowiadającej końcowej fali bazowej, którą normalnie widzisz dla ustawionego przez Ciebie poziomu trudności . Np. Zły Omen na poziomach 2-5 doświadczyłby 4 fal na łatwym, gdzie czwarta fala jest taka sama jak trzecia.
  • Możesz od teraz dostać się do 5 poziomu Złego Omenu, a za zabicie kapitana dostaniesz tylko jeden Zły Omen.
  • Każda osoba, która przyprowadzi Złego Omena do wioski, zwiększy poziom najazdu tej wioski do poziomu Złego Omenu 5.
  • Wyższy poziom Złych Omenów oznacza większą szansę, że wrogowie, z którymi się spotkasz, będą mieli zaczarowaną broń.
  • Otrzymasz teraz efekt o nazwie Bohater Wioski po skutecznej obronie swojej wioski przed najazdem!
    • Poziom tego efektu jest równy poziomowi Złego Omenu wioski, która została najechana. Efekt ten utrzyma się przez około 2 dni gry i da ci świetne zniżki na transakcje, przy czym rabat zależy od poziomu efektu. Wieśniacy również będą wdzięczni, więc po ocaleniu zwróć uwagę na nowych fanów w wiosce!

Naprawione błędy

MC-132313 - Przyciski i dźwignie można umieścić na dnie lejów.
MC-137467 - Smok kresu nie pojawia się, jeśli odległość renderowania jest ustawiona na 10 lub mniej.
MC-139376 - Crash podczas wstawiania spacji i kliknięciu „Gotowe” w interfejsie graficznym Jigsaw.
MC-139798 - Zły Omen znika po wejściu do wiosek w trybie widza.
MC-141009 - Kliknięcie „gotowe” na Jigsaw rozłącza klienta na dedykowanym serwerze.
MC-141358 - Trójząb ma znacznik SoundEvent, ale nie używaj go.
MC-145758 - Mieszkańcy wsi stale się rozmnażają, ale nie produkują małych wieśniaków.
MC-146282 - Włączenie interfejsu bloku poleceń powoduje zatrzymanie muzyki gry.
MC-146346 - Zapasowy plik świata zapisywany bez rozszerzenia .zip
MC-146350 - Butelki z wodą rozpryskową nie gaszą pożarów.
MC-146353 - Integralność struktury nie działa, RNG działa dla wszystkich bloków jednocześnie.
MC-146359 - Crash podczas renderowania nakładki.
MC-146360 - Wyjście z łóżka zawsze stawia gracza lub wieśniaka w blokach.
MC-146367 - Wrogie moby pojawiają się na szkle.
MC-146377 - Interfejs Beacona nie odpowiada i nie pozwala na zmianę efektu Beacona.
MC-146380 - Po spaniu w łóżku, gracz zawsze pojawia się na nim, jeśli obok niego nie ma żadnych bloków.
MC-146381 - Spanie w łóżku zawsze resetuje punkt odradzania gracza na standardowy, światowy punkt odrodzenia.
MC-146387 - Potwory pojawiają się na liściach w nocy.
MC-146454 - Jedzenie pokarmu nie gra już dźwięku beknięcia.
MC-146470 - Nie można wybrać elementów w forceloaded lub world spawn chunks.
MC-146594 - Dzieci-wieśniacy nie mają skóry specyficznej dla biomu.
MC-146707 - Tekst powitalny w głównym menu zmienia się za każdym razem, gdy zmieniasz rozmiar okna Minecraft.

 


Oceń artykuł
5 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (1 ocena)
Udostępnij