Avatar
Napisane przez Opublikowane 05 wrzesień 2013

Generowanie świata oraz biomów w 1.7

Avatar
bolda500 05 wrzesień 2013
Kolejna dawka informacji dotyczących przyszłej wersji Miencraft 1.7
 
Jak wiemy obecny system generowania światów jest obarczony wieloma błędami, takimi jak powstające wyspy oraz setki a nawet tysiące bloków do przebycia aby odkryć nowy ląd.
Błędne jest także łączenie biomów w dziwny sposób, np. biom zimowy z pustynnym.
 
Jeb opublikował kilka ważnych informacji co zostanie zmienione. Poniżej lista:
- Za duże kontrasty wśród generowanych biomów.
- Za małe urozmaicenie biomów
- Zbyt duży rozmiar oceanów
 
Zmiany te wpłyną także na generowane ziarenka "seed" map, co jest uzależnione zmianą w kodzie generatora światów.
Cżęściowy efekt prac jakie dokonał Mojang w generatorze możemy porównać do obecnej wersji 1.6.2 na obrazkach poniżej.
 

Podgląd mapy świata oraz biomów w wersji 1.6.2

 

Podgląd mapy świata oraz biomów w wersji 1.7

 
Widoczne zmiany są imponujące. Powierzchnia oceanów została znacząco ograniczna na rzecz większej ilości terenu do zamieszkania oraz zwiedzenia. Same biomy występują w 4 grupach:
pokryte śniegiem,
zimne,
średnie,
suche/ciepłe.
 
Inne zmiany w Minecraft 1.7:
 

 REKLAMA
 
Oceń artykuł
1 1 1 1 1 1 Ocena 1.00 (1 ocena)
Udostępnij