Edycja Java Minecraft 1.13 - Techniczna aktualizacja - zmiana planów

Edycja Java Minecraft 1.13 - Techniczna aktualizacja - zmiana planów

W oczewkiawniu na aktualizację edycji Java Minecraft 1.13 zespół podjął decyzję aby zatrzymać wydanie technicznej aktualizacji i połączyć ją z zaplanowaną aktualizacją 1.14 aquatic. Już spieszymy z wyjaśnieniami o co chodzi.

Nowy szef Minecraft w Microsoft oraz nowy rekord liczby graczy

Nowy szef Minecraft w Microsoft oraz nowy rekord liczby graczy

17 stycznia to dość ważna data dla społeczności Minecraft. Tego dnia poprzedni szef, Matt Botty został awansowany na stanowisko vice szefa Microsoft Studios i będzie tam zarządzał wszystkimi grami na Xbox, natomiast jego funkcję jako szefa Minecraft w Microsoft obejmuje Helen Chiang.

Snapshot 18w03a/b - większa wydajność dla paczek danych

Snapshot 18w03a/b - większa wydajność dla paczek danych

Snapshot 18w03a/b to najnowsza migawka dla przyszłego wydania Minecraft 1.13 zawierająca kolejną porcję poprawionych błędów. Dodatkowo udało się takżę zwiększyć wydajność wczytywania paczek danych oraz szybkość wykonywania poleceń.

Nowe zakątki lasu - Historia "Ravenhole" - odcinek #7

Nowe zakątki lasu - Historia "Ravenhole" - odcinek #7

Ave wędrowcze! Oto przed Tobą rozciągają się nowe zakątki lasu. Dziś udamy się w serce jego gęstwiny i zobaczymy stary opuszczony kościół z cmentarzem, w którym odprawiane są teraz Dziady, obrzęd rozmowy z duchami zmarłych!

Snapshot 18w02a - Minecraft 1.13

Snapshot 18w02a - Minecraft 1.13

Najnowszy, drugi w tym roku Snapshot 18w02a został wydany. Tym razem migawka wprowadza kolejne kilka zmian oraz nowości. Jednocześnie chcemy was poinformować, że aktualizacja 1.13 jest już coraz bliżej i pozostało tylko kilka migawek przed oficjalnym wydaniem.

Snapshot 18w01a - pierwszy w 2018r.

Snapshot 18w01a - pierwszy w 2018r.

Wczoraj Dinnerbone oznajmił powrót do pracy nad Minecraf a już dziś pojawił się pierwszy snapshot w 2018 r. Migawka oznaczone nr. 18w01a zawiera kilka nowości i zmian ale najwięcej czasu poświęcono na naprawę błędów. 

 
BannerLight
Snapshot 17w50a - Minecraft 1.13 dopiero w 2018r

Snapshot 17w50a - Minecraft 1.13 dopiero w 2018r

Kolejny "poprawkowy" snapshot o numerze 17w50a pojawił się w drugim tygodniu grudnia. Dodano dość ciekawą możliwość układania ramek na przedmioty w płaszczyźnie poziomej, czyli na podłodze i suficie. Pozostałe informacje znajdziesz w liście zmian poniżej.

Snapshot 17w49a/b - kolejna porcja poprawionych błędów

Snapshot 17w49a/b - kolejna porcja poprawionych błędów

To już kolejny tydzień, w którym otrzymaliśmy zbiorczą aktualizację snapshot 17w49a/b zawierajacą poprawki błędów. Pojawiło sie tylko kilka nowości. Oznaczać to może, że jesteśmy już coraz bliżej pełnego wydania Minecraft 1.13

 Ukończony port - Historia "Ravenhole" - odcinek #6

Ukończony port - Historia "Ravenhole" - odcinek #6

Witajcie w szóstym odcinku serii budowlano-fabularnej Historii Ravenhole. Dziś zobaczycie ukończony port i tym samym centrum naszego miasteczka. Poza samymi budynkami i ich wnętrzami zapuścimy się jeszcze pod ziemię.. w lochy!

Świąteczne prezenty przez 12 dni na rynku Minecraft

Świąteczne prezenty przez 12 dni na rynku Minecraft

Z okazji nadchodzących świąt, została przygotowana promocja świąteczna w postaci darmowego dostępu do zawartości w rynku Minecraft dla wersji Bedrock Edition. Codziennie od północy 21.12.17 r. do 23.59 1.01.18 r. dostępny będzie przez 24h prezent do odebrania.

Snapshot 17w48a - poprawki błędów oraz nowość w pakietach danych

Snapshot 17w48a - poprawki błędów oraz nowość w pakietach danych

Poprzedni snapshot zepsuł dużo w grze, dlatego w tym tygodniu zajęto sie poprawkami błędów oraz wprowadzono konfigurowalne receptury w pakietach danych. Zobaczmy zatem co nowego znajdziemy w Snapshot 17w48a.

Snapshot 17w47a - kolejna aktualizacja dla 1.13

Snapshot 17w47a - kolejna aktualizacja dla 1.13

Zespół Mojang cieżko pracuje nad aktualizacją techniczną 1.13. Tym razem w najnowszym Snapshot 17w47a.Dinnerbone oznajmił o całkowitym "spłaszczeniu" wprowadzonych zmian. Co oznacza tyle, że praktycznie każdy wcześniej wygenerowany świat gry zostanie zepsuty.