Fanarty społeczności dotyczące nowych mobów z Minecraft Live

Fanarty społeczności dotyczące nowych mobów z Minecraft Live

Powstało wiele fanartów dotyczących nowych, uroczych i użytecznych mobów poddanych pod głosowanie na Minecraft Live 2021. W tym wpisie przedstawimy część z nich.

Miedziany Golem | Trzeci mob z Minecraft LIVE 2021 [Mob Vote]

Miedziany Golem | Trzeci mob z Minecraft LIVE 2021 [Mob Vote]

Poznajcie miedzianego golema! Kolejny mob został dzisiaj zaprezentowany. Będzie można na niego głosować na tegorocznym Minecraft LIVE.

Snapshot 21w41a Nowe tło menu, generator liczb losowych, zmiany tekstur.

Snapshot 21w41a Nowe tło menu, generator liczb losowych, zmiany tekstur.

W tym tygodniu czeka nas dość mały snapshot 21w41a, ale z interesującymi zmianami. Mojang pełnię swoich sił przeznacza na Minecraft LIVE, które odbędzie się w tym tygodniu.

Allay | Drugi mob z Minecraft LIVE 2021 [Mob Vote]

Allay | Drugi mob z Minecraft LIVE 2021 [Mob Vote]

Przed Wami Allay! Kolejny mob zasila zestawienie, na które można głosować na tegorocznym Minecraft LIVE 2021. Tym razem nawet nie będę próbował go tłumaczyć.

Glare | Pierwszy mob z Minecraft LIVE 2021

Glare | Pierwszy mob z Minecraft LIVE 2021

Jeden z trzech nowych mobów został pokazany. Poznajcie Glare! Ciekawe w jaki sposób zostanie on przetłumaczony, na razie będziemy przedstawiać go jako Świetlak.

Minecraft LIVE 2021 Zwiastun wydarzenia, głosowanie na moby [Mob Vote]

Minecraft LIVE 2021 Zwiastun wydarzenia, głosowanie na moby [Mob Vote]

16 października o godzinie 18:00 rozpocznie się Minecraft LIVE 2021. Z tej okazji Mojang wypuściło całkiem zabawny zwiastun dla wydarzenia.

Snapshot 21w40a Kolejne zmiany w generowaniu rud

Snapshot 21w40a Kolejne zmiany w generowaniu rud

Snapshot 21w40a jest już dostępny, czekają nas kolejne zmiany w generowaniu terenu, oraz kilka zmian w systemie spawnowania mobów w grze.

 Dungeons Mod 1.17.1 Odmień grę w pełnoprawnego RPG!

Dungeons Mod 1.17.1 Odmień grę w pełnoprawnego RPG!

Dungeons Mod 1.17.1 to modyfikacja zmieniąjąca podstawowego Minecrafta w grę o stylu RPG.

Snapshot 21w39a Nowe osiągnięcia i poprawki dla gór i interfejsu

Snapshot 21w39a Nowe osiągnięcia i poprawki dla gór i interfejsu

W snapshocie 21w39a otrzymaliśmy możliwość otwierania światów ze starszych wersji, lekkie zmiany odnośnie generowania się wysokich gór oraz nowe osiągnięcia.

Minecraft w wygodnym krześle Fotel gamingowy dla fana gry

Minecraft w wygodnym krześle Fotel gamingowy dla fana gry

Każdy gracz zasługuje na porządne krzesło. Fotele gamingowe doskonale sprawdzają się w tej roli.

BYG 1.19.2 | 1.16.5 Ponad 80 biomów, 40 typów drzew oraz 200 bloków

BYG 1.19.2 | 1.16.5 Ponad 80 biomów, 40 typów drzew oraz 200 bloków

BYG 1.19.2 | 1.16.5 (Oh The Biomes You'll Go) to modyfikacja dodająca ponad 80 nowych biomów, dziesiątki nowych typów drzew oraz setki bloków.

Snapshot 21W38A Powrót podziemnych twierdz oraz telemetrii

Snapshot 21W38A Powrót podziemnych twierdz oraz telemetrii

Po ostatniej dużej aktualizacji jaka się pojawiła w wydaniu snapshot 21w38a otrzymujemy znacząco mniej zmian ale jest też kilka nowości i powrót twierdz (stronghold) i telemetrii na potrzeby optymalizacji gry.   To już drugi snapshot dla aktualizacji Jaskiń i Klifów cz. II. W wydaniu 21w38a znalazły się głównie poprawki błędów, ale jest też kilka nowości i technicznych dodatków, jak osobny suwak odległości symulacji oraz zwiększona liczba wątków. Udało się przywrócić ponownie twierdze podziemne i generują się one już poprawnie.   Snapshot 21w38a - Lista zmian UWAGA!!! - Ten snapshot nie jest nadal kompatybilny ze starymi światami, a sam zapis światów może czasami zajmować więcej czasu niż zwykle.   Nowości Sprint nie jest już zakłócany, jeśli delikatnie ocieramy się o okoliczne ściany podczas sprintu. Dodano nowy suwak w ustawieniach grafiki - simulation-distance byty poza ustawionym obszarem symulacji nie będą aktualizowane, dzięki tej opcji można zwiększyć zasięg renderowania obrazu obniżając użycie CPU. Dodano nowy parametr dla serwera w pliku server.properties - simulation-distance Dodano telemetrie: zaimplementowane tylko w zdarzeniu ładowania świata, dane wysyłane są podczas ładowania świata dla jednego gracza lub łączenia się z serwerem dla wielu graczy, zawiera następujące informacje: identyfikator programu uruchamiającego, identyfikator użytkownika (XUID), identyfikator sesji klienta (zmienny przy restarcie), identyfikator sesji światowej (zmienny w zależności od obciążenia świata, do ponownego wykorzystania w późniejszych wydarzeniach), wersja gry, nazwa i wersja systemu operacyjnego, wersja środowiska uruchomieniowego Java, jeśli klient lub serwer jest zmodowany (te same informacje co w dziennikach awarii), typ serwera (pojedynczy gracz, Realms lub inny), tryb gry.   Zmiany Ruda miedzi generuje się do poziomu Y = 95 i została zwiększona jej ilość. Ruda lazurytu tworzy się podobnie jak inne rudy, zamiast się rozprzesrzeniać. Teraz różne zadania w tle, w tym generowanie świata, są wykonywane w puli wątków w tle. Rozmiar puli wątków jest równy Ilość dostępnych rdzeni CPU - 1. Maksymalna liczba wątków to 255, a nie 7. Ten limit może zostać przesłonięty przez parametr Java max.bg.threads. Poprawiono ponad 17 błędów z wcześniejszych wydań gry.