Fanarty społeczności dotyczące nowych mobów z Minecraft Live
Powstało wiele fanartów dotyczących nowych, uroczych i użytecznych mobów poddanych pod głosowanie na Minecraft Live 2021. W tym wpisie przedstawimy część z nich.
Miedziany Golem | Trzeci mob z Minecraft LIVE 2021 [Mob Vote]
Poznajcie miedzianego golema! Kolejny mob został dzisiaj zaprezentowany. Będzie można na niego głosować na tegorocznym Minecraft LIVE.
Snapshot 21w41a Nowe tło menu, generator liczb losowych, zmiany tekstur.
W tym tygodniu czeka nas dość mały snapshot 21w41a, ale z interesującymi zmianami. Mojang pełnię swoich sił przeznacza na Minecraft LIVE, które odbędzie się w tym tygodniu.
Allay | Drugi mob z Minecraft LIVE 2021 [Mob Vote]
Przed Wami Allay! Kolejny mob zasila zestawienie, na które można głosować na tegorocznym Minecraft LIVE 2021. Tym razem nawet nie będę próbował go tłumaczyć.
Glare | Pierwszy mob z Minecraft LIVE 2021
Jeden z trzech nowych mobów został pokazany. Poznajcie Glare! Ciekawe w jaki sposób zostanie on przetłumaczony, na razie będziemy przedstawiać go jako Świetlak.
Minecraft LIVE 2021 Zwiastun wydarzenia, głosowanie na moby [Mob Vote]
16 października o godzinie 18:00 rozpocznie się Minecraft LIVE 2021. Z tej okazji Mojang wypuściło całkiem zabawny zwiastun dla wydarzenia.
Snapshot 21w40a Kolejne zmiany w generowaniu rud
Snapshot 21w40a jest już dostępny, czekają nas kolejne zmiany w generowaniu terenu, oraz kilka zmian w systemie spawnowania mobów w grze.
Snapshot 21w39a Nowe osiągnięcia i poprawki dla gór i interfejsu
W snapshocie 21w39a otrzymaliśmy możliwość otwierania światów ze starszych wersji, lekkie zmiany odnośnie generowania się wysokich gór oraz nowe osiągnięcia.
Minecraft w wygodnym krześle Fotel gamingowy dla fana gry
Każdy gracz zasługuje na porządne krzesło. Fotele gamingowe doskonale sprawdzają się w tej roli.
Snapshot 21W38A Powrót podziemnych twierdz oraz telemetrii
Po ostatniej dużej aktualizacji jaka się pojawiła w wydaniu snapshot 21w38a otrzymujemy znacząco mniej zmian ale jest też kilka nowości i powrót twierdz (stronghold) i telemetrii na potrzeby optymalizacji gry. To już drugi snapshot dla aktualizacji Jaskiń i Klifów cz. II. W wydaniu 21w38a znalazły się głównie poprawki błędów, ale jest też kilka nowości i technicznych dodatków, jak osobny suwak odległości symulacji oraz zwiększona liczba wątków. Udało się przywrócić ponownie twierdze podziemne i generują się one już poprawnie. Snapshot 21w38a - Lista zmian UWAGA!!! - Ten snapshot nie jest nadal kompatybilny ze starymi światami, a sam zapis światów może czasami zajmować więcej czasu niż zwykle. Nowości Sprint nie jest już zakłócany, jeśli delikatnie ocieramy się o okoliczne ściany podczas sprintu. Dodano nowy suwak w ustawieniach grafiki - simulation-distance byty poza ustawionym obszarem symulacji nie będą aktualizowane, dzięki tej opcji można zwiększyć zasięg renderowania obrazu obniżając użycie CPU. Dodano nowy parametr dla serwera w pliku server.properties - simulation-distance Dodano telemetrie: zaimplementowane tylko w zdarzeniu ładowania świata, dane wysyłane są podczas ładowania świata dla jednego gracza lub łączenia się z serwerem dla wielu graczy, zawiera następujące informacje: identyfikator programu uruchamiającego, identyfikator użytkownika (XUID), identyfikator sesji klienta (zmienny przy restarcie), identyfikator sesji światowej (zmienny w zależności od obciążenia świata, do ponownego wykorzystania w późniejszych wydarzeniach), wersja gry, nazwa i wersja systemu operacyjnego, wersja środowiska uruchomieniowego Java, jeśli klient lub serwer jest zmodowany (te same informacje co w dziennikach awarii), typ serwera (pojedynczy gracz, Realms lub inny), tryb gry. Zmiany Ruda miedzi generuje się do poziomu Y = 95 i została zwiększona jej ilość. Ruda lazurytu tworzy się podobnie jak inne rudy, zamiast się rozprzesrzeniać. Teraz różne zadania w tle, w tym generowanie świata, są wykonywane w puli wątków w tle. Rozmiar puli wątków jest równy Ilość dostępnych rdzeni CPU - 1. Maksymalna liczba wątków to 255, a nie 7. Ten limit może zostać przesłonięty przez parametr Java max.bg.threads. Poprawiono ponad 17 błędów z wcześniejszych wydań gry.
Minecraft na Playstation 5 - czy warto kupić?
Co zyskujemy, grając w Minecraft na PS5? Czy najnowszy model jest lepszy od poprzedniej generacji? Zobaczmy krótkie porównanie.
1.18 Minecraft Snapshot 5 i 6 Większe szczyty gór i jaskinie w oceanach
Dostępne jest kolejne, szóste wydanie eksperymentalnej wersji Minecraft 1.18. Zmiany obejmują powiększenie szczytów gór oraz lepsze jaskinie w oceanach.