Buildcraft od zera #3 - sortowanie przedmiotów

Buildcraft od zera #3 - sortowanie przedmiotów

Buildcraft od zera #3 - w trzeciej części poradnika dowiesz się jak budować i wykorzystać rury diamentowe i złote do sortowania przedmiotów.

Buildcraft ⚙️ od zera #2 - automatyczna kopalnia Quarry

Buildcraft ⚙️ od zera #2 - automatyczna kopalnia Quarry

Buildcraft od zera #2 - w drugiej części poradnika dowiesz się jak zbudować automatyczną kopalnię Quarry

Jak wyleczyć zombie osadnika (villagera) i zyskać tańsze oferty (czarny piątek)

Jak wyleczyć zombie osadnika (villagera) i zyskać tańsze oferty (czarny piątek)

Wyleczenie zombie villagera. Co jakisz czas temat zombie osadników (villagerów) powraca. Temat jest znany starszym graczom Minecraft, ale pewne rzeczy się zmieniły i nie każdy nowy gracz, zna dokładne zasady jak wyleczyć zombie osadnika.

BuildCraft ⚙️ od zera #1 - silniki, rury i rafinerie

BuildCraft ⚙️ od zera #1 - silniki, rury i rafinerie

BuildCraft to jedna z najstarszych modyfikacji dostępnych w grze, początkiem sięgajaca wersji 1.2.5, gdzie w słynnej już paczce technicznej "Tekkit Classic" święciła swoje triumfy.

Poradnik WorldEdit #3 Struktury, superkilof i podstawy /brush

Poradnik WorldEdit #3 Struktury, superkilof i podstawy /brush

Poradnik WorldEdit #3 - Struktury takie jak piramidy, kule, cylindry, wypełnione lub puste w środku, superkilof i podstawowe pędzle tego dowiesz się z trzeciej części poradnika.

Poradnik WorldEdit #2 //set //replace //walls i //undo

Poradnik WorldEdit #2 //set //replace //walls i //undo

Czas na kolejny epizod naszej sagi, w której główny bohater walczy o wygodne i szybkie budowanie przy pomocy WorldEdit'a, bez straty czasu na bezproduktywne stawianie klocków. We współczesnym świecie czas to pieniądz, więc zaczynajmy!

Poradnik WorldEdit #1 Zaznaczanie - cuboid i polygon

Poradnik WorldEdit #1 Zaznaczanie - cuboid i polygon

Nie tak dawno na łamach naszego portalu pojawił się wpis o pluginie FAWE - Fast Async WorldEdit, nie zwalniam więc tempa naszej drogi ku ułatwieniu sobie życia w Minecraftcie, i rozpoczynam serię poradników dotyczącą WorldEdit'a.

Tworzenie serwerów w Minecraft #2 - silnik

Tworzenie serwerów w Minecraft #2 - silnik

Silnik Minecraft to (mocno upraszczając oczywiście) baza pod serwer, taki "nadprogram" który sprawia, że ten zestaw plików z którego się składa tworzy serwer i współpracuje z twoim klientem Minecrafta.

Tworzenie serwerów w Minecraft #1 - metody hostowania

Tworzenie serwerów w Minecraft #1 - metody hostowania

Tryb wieloosobowy w Minecraft od lat inspiruje ogromną część społeczności - posiadając pewne umiejętności jesteśmy niemal wolni: nie ogranicza nas zbyt wiele czynników, tworząc swój serwer to my tworzymy rozgrywkę.

Minecraft przez LAN lub Hamachi - poradnik

Minecraft przez LAN lub Hamachi - poradnik

Granie w Minecraft w pojedynkę może się znudzić. Jak więc zagrać ze znajomymi? Do wybrou masz 3 opcje, sieć lokalna w domu czyli LAN/WIFI, grę na serwerach publicznych oraz alternatywę gry przez internet ale w zamkniętej sieci znajomych czyli przez Hamachi. 

Jak tworzyć paczki zasobów? #5 Jak zrobić model 3D bloku/przemiotu

Jak tworzyć paczki zasobów? #5 Jak zrobić model 3D bloku/przemiotu

Zaczynamy piątą, ostatnią już część poradników poświęconych tworzeniu paczek zasobów, dziś przedstawię wam jak stworzyć prosty model 3D bloku lub przedmiotu i dodać go do gry.

Jak zrobić automatyczną farmę kaktusów w Minecraft

Jak zrobić automatyczną farmę kaktusów w Minecraft

Ostatnio powstał poradnik na temat budowy automatycznej farmy trzciny, ale to nie koniec. Tym razem pozanasz jak zbudować automatyczną farmę kaktusów.